Hoppet,det sista som lämnar. Vi boar in os...

dsc05640 (MMS)

Hoppet,det sista som lämnar. Vi boar in oss i svärmors lägenhet ovanför garaget. Mysdress från Thuns känns lyxigt. Det blir bra. Jag är säker. En bra kväll.

Postat av: Moster Mjölgumpa
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com 2010-12-04 / 11:07:23

Jag lider med er, men kan förmodligen ändå inte fatta hur jobbigt det måste vara. Min första tanke var att det var synd att det hände så nära in på julen, men vid närmare eftertanke hade det ju varit lika hemskt när det än hänt.

Så skönt att du fått hem Skägget iallafall.


Postat av: Nina
2010-12-04 / 12:47:58


Postat av: Nina
2010-12-04 / 12:49:03

Fy fan, jag har inte kunnat sluta tänka på er sedan jag hörde. Kan självklart inte förstå exakt hur ni känner det, men jag är ledsen med er. kram


Postat av: Cissi
URL: http://mammavarg.blogg.se/ 2010-12-04 / 21:24:59

Tänker på er från och till hela tiden. Så ofattbart...

Önskar att vi hade bott närmre varandra nu. Hade varit lättare att vara till hjälp.<3


Postat av: Pia i norr.
2010-12-04 / 22:22:23

Underbara fina du...tänker på er hela tiden! Säg till om det finns nått vi kan göra gumman! Vad som! Massa kärlek från oss! Puss!


Postat av: Sandra
URL: http://Sandrita.myshowroom.se 2010-12-05 / 22:23:32

Jag kan inte föreställa mig hur det känns men förstår att det är en stor chock... Jag önskar att det fanns något jag kunde göra..

Tur att din skäggis hann hem <3 skönt att alla mår fysiskt bra, psyket kan nog behöva lite tid på sig för att förstå och komma ikapp. Men det blir bra, det är jag övertygad om! Många kramar <3


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?