Att vara Kissie/Vanita för en festkväll

Tänk er en 40-årsfest.

E
n 40-årsfest a´la metal.

Lägg därtill att den blivande 40-åringen är min alldeles egna skäggis och man.

Springla på toppen 40-åringens hustru som iklädd blond peruk och Österrikisk ölserveringsklänning dyker upp på festen. Snackandes och struttandes som Kissie eller Vanita. Eller snarare en blandning. De är ungefär lika Jordnära och naturliga båda två...



Kan ju inte bli annat än bra,eller hur?

Det var bål och Metal som skrålade. Det var en lokal fylld av vänner som skålade. Det var 200 cheeseburgare och hårdrockstoner live. Det var skrattande munnar och karaokesång. Det var fest,hela natten lång.




Älskling fick fantastiska presenter och en jäkla massa kärlek. Likt ett barn på Julafton log han.



Med mitt trassliga svall längtade jag till Stureplan och tjatade om att stället jag hängde i inte var tillräckligt glammigt. (någon som känner igen beteendet?)



Min älskade skäggis var oerhört nöjd med kvällen och jag riktar ett stort tack till Herr och Fru Kjörling som kom och fotade så underbara bilder!
Vill ni se fler,är ni välkomna in till Åsas blogg HÄR!

En underbar kväll!

Grattis älskling!
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA
URL: http://emis.myshowroom.se 2010-10-25 / 09:31:35

underbara bilder! Älskar alla härliga bildkontraster!



festen verkar ha varit toppen!! Synd bara att ingen kom och spärrade in den där Vanita! Herrejesus vilken plastig och dålig Anna Anka wannabee :P (Men du var ändå söt i det där vita håret)


Postat av: Rianna
URL: http://renaramaramen.bloggplatsen.se 2010-10-25 / 22:07:35

Jag glömde säga att du var väldigt snygg utklädd sådär! Inte ser du ut som en bimbo inte! <3 Kram!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?