Lilla jag & han med skägg

Allt gick i ett.

Allt eftersom att dagen gick blev öronen tröttare och tröttare på ljud,fötterna ondare och ondare av spring,ögonen sömnigare och sömnigare av lång dags göra. Väggarna tycktes krympa och behovet av egentid alltmer behovsmässig.

Så kom mannen med skägg hem. Han,minst lika trött som jag. Hans dag jättelång,precis som min.

I famnen,ett fång blommor. Jag serverades vindruvor,favoritchoklad och lyxcola i glasflaska. För att jag såg ut att behöva det. Lilla jag liksom.

Då vill tårarna flöda. Av lycka och tacksamhet. För att mannen med skägg vill leva med denna lilla minikvinna. Hjärtat slår för den mannen.

Älskade man. Du är bäst!
Postat av: Cherie
URL: http://emneus.blogg.se/ 2010-10-11 / 07:49:00

Åhhh gulle!!!!


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?