Other than that,my life is just dandy!

Energitjuvar.

Idag har varit en dag då energitjuvar nallat min mojo.

Så jag handlade hem saffransbullar och läsk. Ikväll laddar jag det själsliga skafferiet med tända ljus,fina barn och onyttigheter. Och ja. Jag köpte saffransbullar innan Lucia.


Och jag drömde en så hemsk dröm inatt. Drömde att jag jagade Tonårstrollet,med en sovande Lillsessa över axeln. Jag jagade Tonårstrollet över ett berg av skinnsoffor. Tappade Lillsessan i klättrandet. När jag väl hann ifatt Tonårstrollet skällde jag på honom såpass att han krympte och inte kunde sluta gråta. Vaknade kallsvettig
.

Vad skulle en drömtydare säga om den drömmen?

 

Postat av: Malla
URL: http://www.monstermalla.se 2010-10-28 / 21:55:05

Jag är ingen drömtydare så jag vet inte.

Men energitjuvar är fan inte kul.

Saffranbulla däremot - det är kärlek! :D


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?