HURRA för männen i mitt liv!



Till favoritkillarna i mitt liv.

Max
S
hit. 15 bast,grabben.
Du föddes den 31:a Oktober 1995 och med dig kom också vinterns första snö. Jag minns att jag stod med dig i famnen och såg ut genom sjukhusfönstret. Minns att jag förundrades över hur livet kunde fortsätta som vanligt därute,när jag stod där som nybliven mamma. Livet var ju allt annat än vanligt nu!
Varje dag slås jag av hur stolt du gör mig och hur stor min kärlek för dig är. Jag vet att jag kan vara lite tjatig mellan varven,men du vet också att det endast är utav kärlek för dig.

Du har alltid gått din egen väg.
Du var beräknad till den 8:e November och din far sade: "- Han får komma närsomhelst,men inte på min födelsedag!" Självklart bestämde du dig för att komma den 31:a Oktober,på din pappas födelsedag! Ingen är så tacksam för det idag,som just din pappa. En bättre födelsedagspresent kan man inte önska sig!

Jag önskar dig ett stort GRATTIS på Födelsedagen och från djupet av mitt hjärta så tackar jag dig för att just du är min son. Jag älskar dig!

Teddy
M
itt älskade hjärta.
Just nu befinner du dig i en turnébuss som ska ta dig från Holland till London där kvällens spelning ska äga rum. Jag hoppas verkligen att du får minnen för livet där på vägarna och på scen. Det är inte alla som firar sin 40-årsdag på en scen i England!
Jag hade SÅ önskat att jag hade kunnat vara där och fira dig på plats. Men du vet att jag är med dig i tanke och hjärta. På tolvslaget skickade jag och ungarna dig ett mms, där vi sjöng för dig. Vad kul att du gillade det!
Även om ungarna är snälla och sover med mig i dubbelsängen,så känns den ändå lite tom utan dig. Du är otroligt saknad ska du veta och jag hoppas att denna månad ska gå fort förbi!

Jag önskar dig ett stort GRATTIS på Födelsedagen och från djupet av mitt hjärta så tackar jag dig för att du är min man. Härifrån till evigheten,baby. Älskar dig!

HURRA FÖR ER!!

Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?